Náhodný obrázek

Skyboy Ing. Karla Holíka

Obrázek měsíce

Jet Shark
Jet Shark
© Gryf design

When 300km/hour is not enough, there are some ideas to create jet-powered aircraft using Shark design, so You could fly 400-500 km/hour according to used engine.

Price-induction jet looks nice for that purposes : 
At Take Off Power, you can get up to 255daN, consuming 80kg/h of fuel for the DGEN 380 and 330daN with 100kg/h fuel consumption for the DGEN 390.

www.price-induction.com

of course - this kind of aircraft cannot be called Ultralight, although its empty weight could be  very similar

Partneři

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Organizace

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Magazíny

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Výstavy

Banner
Banner

Prodejci

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Počasí
Gryfair.cz GRYF magazín Články Jak jsem potkával Mariána
Jak jsem potkával Mariána Tisk Email
Napsal uživatel Administrator   
Neděle, 12 Leden 2014 19:32

Airshow Praha 2009 Airshow Praha 2009

V neděli 15.12.2013 nás opustil Marián Mečiar - zakládající člen Gryf klubu.

Autor a spoluautor Gryfa, SuperBlaníka L23, kluzáku L33 Sólo, Compakta, Classica, VM22, se podílel i na Skyboyi, Eurofoxi, UL Koale a následném Eurostaru, a z vedoucích pozic dával směr vývoji letounů v podnicích Let Kunovice, Inteco, Aerotechnik, Letov, Aero Vodochody, Aerospool sro, Gryf aircraft sro, Directfly - od původních ultralightů přez větroně k L610 až po Sharka.

Budeš nám chybět Mariáne.

Jak jsem potkával Mariána >>>